خانه / حبوبات / پخش عمده حبوبات بسته بندی

پخش عمده حبوبات بسته بندی

پخش عمده حبوبات بسته بندی شده با تضمین  بهترین کیفیت، بدون واسطه به سراسر کشور عرضه میشود. پخش عمده حبوبات بسته بندی جهت صادرات و جهت عرضه داخل کشور با نازلترین قیمت انجام میگردد.

حبوبات دانه های خوراکی هستند که از پروتئین بالایی تشکیل شده اند، به دلیل پروتئین موجود در حبوبات میتوان آن ها را با گوشت مقایسه کرد، حبوبات از چربی بسیار پایینی تشکیل شده اند و از سالم ترین خوراکی ها هستند. حبوبات قیمت مناسبی نسبت با گوشت دارند و سالم هستند و قابلیت ماندگاری بالایی دارند و میتوان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد.

انواع حبوبات و فواید آنها

حبوبات دارای چندین دانه هستند که هرکدام از آنها فواید و خاصیت های خود را دارد:

لوبیا چیتی

 لوبیا چیتی یکی از دانه های ممتاز در دسته حبوبات بوده که دارای فیبر و پروتئین بالایی میباشد، این دانه سرشار از مواد مغذی بوده و ظاهری زیبا دارد. لوبیا چیتی در کشور های آمریکا و مکزیک بیشترین مصرف را دارد، این نوع لوبیا باعث جلوگیری و درمان بیماری یبوست می شود.

عدس

 این گیاه در چند رنگ نارنجی، سیاه و سبز تقسیم میشود، عدس مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان دارد و کالری پایینی دارد، عدس فاقد چربی است و از تشکیل بافت چربی بر روی عضلات جلوگیری میکند به همین علت غذایی محبوب و مناسب برای ورزشکاران می باشد.

نخود

 نخود محصولی پرفروش با طرفداران زیاد میباشد، نخود مقدار بالایی زینک دارد که برای تقویت مو بسیار مفید است. مقدار منگنز موجود در نخود باعث طراوت و از بین رفتن چین و چروک ها میشود و در درمان بیماری فشار خون نقش بسزایی دارد.

نخود فرنگی

 نخود فرنگی محصولی پر کالری می باشد که از قابلیت نگهداری پایینی برخوردار است به همین دلیل معمولا به صورت کنسرو شده عرضه میگردد، کانادا یکی از کشور های شناخته شده در تولید نخود فرنگی است.

انواع حبوبات
انواع حبوبات

کشت و برداشت حبوبات

کشت حبوبات معمولا یکساله بوده که به جز عدس و نخود که کشت آنها در پاییز هم صورت میگیرد، کشت حبوبات در فصل بهار صورت میگیرد و به مدت حدود سه ماه زمان نیاز دارد تا محصول خود را به مرحله برداشت برساند. حبوبات به نسبتا به آب فراوانی نیاز دارند و افزایش دما و گرمای زیاد میتواند باعث تخریب گیاه و محصول شود، به همین دلیل در مناطق گرمسیری مرحله کشت زودتر آغاز میگردد.

یکی از شهرستان های تولید حبوبات درجه یک شهرستان خمین میباشد، حبوبات خمین از نظر کیفی در جایگاه خوبی قرار دارد و لوبیا این شهرستان گونه ای شناخته شده است.

پخش عمده حبوبات

پخش عمده حبوبات بسته بندی با بهترین کیفیت محصول و بسته بندی مناسب، در مرکز بازار محصولات طبیعی صورت میگیرد، این مرکز پخش عمده حبوبات محصول را به صورت مستقیم ارائه میدهد. برای اطلاع از قیمت حبوبات و خرید و فروش آن با مسئول خرید این مرکز در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت نمایید.

همچنین ببینید

عدس کانادایی سیمپسون

خرید عدس کانادایی سیمپسون از واردکننده

عدس کانادایی سیمپسون از عدس های سبز وارداتی میباشد. در این مرکز خرید عدس سیمپسون …

یک دیدگاه

  1. باسلام مفتخریم پلت فرم تک دیل با نماد اعتماد و سه گزینه فروش راخدمت شما معرفی نمایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *